tisdag 18 december 2007

Nya DT-layouter från Johanna


Här har jag använt mig av band och dekoration från Around the Block, dabbers (akrylfärg på flaska med "duttkork" på, ungefär som på en bingopenna) att göra prickar med och scalloped cardstock från Bazzill.

-----

Även här är dekorationerna från Around The Block, och min älskade "dymo" med rosa tape från samma märke kom till användning! Jag har också kladdat lite med dabbers på den blå cardstocken för att tuffa till den lite ;-) Det gröna pappret är från Déja Views.

-----

En liten 8*8:a blev det också! Band och dekorationer från Around The Blocks och så på med dabbers på cardstocken -enkelt och bra! :-D

-----

Allt material finns hos Pysselpassion såklart! ;-)

..och när jag ändå är här inne och skriver så vill jag passa på att önska alla en riktig God Jul och ett Gott Nytt År! Stor kram på er! - Johanna

1 kommentar:

  1. Jättefina layouter!
    Gott nytt år på er allihopa på PP!
    Kram Cissi som väntar....

    SvaraRadera