söndag 10 april 2011

Dekorerad flaska

I går kväll var vi bortbjudna på middag hos goda vänner och tänkte då att en vinflaska kan ju vara trevligt att ha med sig. Blev så inspirerad av att prova på att dekorera en vinflaska när jag tittade in i Annelis, http://anneliscrapkort.blogspot.com/. Har du inte besökt hennes blogg tycker jag absolut att du ska göra det. Så här blev min flaska färdig.


Har använt mig av papper från Pion Design, Liljekonvalj och även det fina bildarket med vårbilderna.

En liten charm också.


På baksidan har jag gjort en korsettknytning med grönt organzaband som passar till det fina pappret.


Närbild på den fina bilden från bildarket. Blommorna kommer från Reprint och stråt med pärlorna från Inkido.

Ett lätt sätt att göra en enkel flaska lite mer dekorativ, kommer garanterat att bli fler för det var väldigt roligt.


Tack för titten!

Thank You

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar