torsdag 2 april 2009

Det är ingen hemlighet att jag tycker mycket om Sassa Fras papper, att de har en härlig blandning av mönster, färger och dekorationer som är enkla att jobba med. Tillsammans med October Afternoon och Pink Paislee är de här mina klara favorittillverkare, och Fia har massvis av dessa härliga papper på PysselPassion. I tisdags fick hon exempelvis in massor av Pink Paislee papper som jag slängde mig på med en gång. Så nu är jag en lycklig ägare av ännu fler sådana. Ok, nog babblat om papper, det finns i allafall massvis av sådant härligt!

Anledningen till varför jag överhuvudtaget började prata om Sassa Fras var för att jag den här månaden fick skapa med just dessa papper. Ett DT-paket med både papper och dekorationer som skulle utvecklas till en sida. Jag valde att hålla sidan ganska enkel eftersom att papprena talar sitt eget språk och i min mening annars kan bli för röriga. Jag började med att skriva ut foton från vår Mallorca resa eftersom jag tyckte att de passade papprena perfekt. Därefter såg jag till att lägga ut fotona där jag vill ha dem och började flytta runt papper och dekorationer tills jag blev nöjd. Blommorna jag har använt är helt klart en ny kärlek, blommor MED blad, och är inte färgerna bedårande? Jag älskar dem! Iallafall så blev slutresultatet som på ovanståde bild. Flera foton och härliga papper.
Nästan allt material finns hos PysselPassion, finns de inte i webshoppen så kan ni mejla pysselpassion [at] telia.com :)

Vilken är din favorittillverkare vad gäller papper?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar