fredag 10 april 2009

Glad påsk!!

Oj vad jag hade bekymmer när jag fick dom här papprena från October afternoon i min hand, inte alls min typ av papper och färger.....
Men när jag fick sitta ner med dom, så var det riktigt roligt att skapa fram nått av.
En favorit blev pappret med molnen på, blev väldigt effektfullt att sätta 3D kuddar bakom vissa, dock syns det kanske inte så bra på bilden.... Den lilla ugglan i hörnet och det färgglada molnet är från sassafrass cardstock stickers.

När dom här Bobunny papprena kom in i butiken flög jag på dom, dom var jag bara tvungen att ha....:) Kändes som sommaren var på väg in i butiken... med alla fäger.
Finns även matchande stickers från bobunny.
Även här har molnen smugit sig in....:)

Nu önskar jag er en härlig påsk helg!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar