onsdag 10 mars 2010

Grattiskort

Ett enkelt grattiskort som passar ung som gammal.
Fjärilen är utstansad med QK tången. Lite glitterlim på vingarna piffar upp.
Har ockskå använt mullberrypapper. Stämpeln är från PysselPassions kollektion, Handblomman, och den har jag stämplat med rosa stämpeldyna och
sedan embossat med hologram.
Även grattisstämpeln kommer från PysselPassion.


Här har jag använt mig av svart och grått. Tycker själv att det är väldigt fint med svarta kort. Även här har jag använt mig av mullberrypapper,
svart med vita blomsterslingor och med lite silverglitter i.
Grattisstämpeln kommer från Inkido.
Den är embossad med "Black Sparkle" embossingpulver. Till sist ett grått organzaband.
Alla produkterna finns att beställa i webshopen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar