lördag 20 december 2008

En julpaus

jaa.. jag tänkte att ni skulle få en paus i allt julstök! Så jag passar på att visa en DT-layout jag gjort som är allt annat än julig.

Ni som läser min personliga blogg har redan sett den men ni får stå ut med en repris =)

Allting på layouten (utom fotot) finns att köpa i Pysselpassions butik, finns det inte i webshoppen så maila pysselpassion@telia.com och hör efter!
(med förbehåll för sluförsäljning såklart)




Jag har använt Bazzills nya häftiga cardstock med upphöjda små prickar. De finns i många läckra färger och de är så härliga att jobba med! Fjärilarna och cirklarna kommer från ett paintablepapper från rusty pickle. Jag har färglagt med twinklings och dekorerat med stickles och sedan klippt ut! Lite wellpapp och vit bollfrans.

Jag har använt 2 olika alfabetsstickers från Adornit, de vita i v. 19 och de små små svarta i fjärilsvingar. Fladder står med American crafts nya härliga thickers chit chat. Svart dymo också..

Har du använt paintables på sistonde? Länka gärna så vi får se!

God jul på er så länge! Stressa inte utan ta hand om er och de era!

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar