onsdag 7 januari 2009

Gott nytt 2009

Hej allesammans!
Vi hoppas att ni haft en strålande jul och nyår med mycket kärlek, omtanke, god mat och så pyssel förstås!

Ett nytt år betyder nya tag här i bloggen, först ut - en nyhet. En ny Design Team medlem har anslutit sig till vårt glada gäng. Vi välkomnar en superduktig kortmakartjej till teamet. Välkommen JennyP. En närmare presentation av henne och alla Pysselpassions Design Team - medlemmar kommer under januari men Jennys blogg hittar ni här sålänge!

Ni som hängt med här i bloggen vet ju att vinnaren i Pysselpassions Idol blev rekryterad som Gäst designer under januari som en del av sitt pris... Ni minns väl superduktiga Carina!?



En liten presentation:

Jag heter Carina och är 31år. Bor i min lilla del av Köping tillsammans med min make och våra 3 busfrön. det är oftast mina barn som figurerar på mina layouter. Jag har scrappat i snart 5år och jag tycker fortfarande att det blir roligare och roligare hela tiden. man blir aldrig fulllärd, utan det finns alltid en massa olika tekniker och produkter som man kan prova på. Jag gillar att variera min scrapstil, tröttnar om jag håller på med samma sak för länge. Jag gillar även att ha mycket färg och form i mina layouter.



Under Januari kommer vi att visa upp de urläckra alster som Carina skapade åt Pysselpassion. Så kom snart tillbaka!

God fortsättning önskar
Pysselpassion via Mahlin

3 kommentarer:

  1. Det ska bli jättekul att se dina alster Carina!

    SvaraRadera
  2. Ser också fram emot att se vad du hittar på för skoj!! :)

    SvaraRadera
  3. Här finns en till som verkligen ser fram emot att få se lite Carina alster =)

    SvaraRadera