måndag 19 januari 2009

DT - presentation - Linda



Alias/nick + namn: Scrapjo på forum men Linda i verkliga livet


Blogg: http://joona.se


När jag inte pysslar så: Fotograferar jag. Eller tränar några gånger i veckan på World Class, där jag blandar mellan step, afrikansk dans, m.m. Dessutom älskar jag att mysa med min fantastiska pojkvän.


Började scrappa när och hur: Jag försökte mig på det när jag var i USA 2004, men räknar inte det utan började på riktigt för cirka två och ett halvt år sedan eftersom jag kände att jag behövde få göra någonting för att slappna av.


Favorit -
- Färg: Turkos
- Dekoration: Bling
- Teknik: Stilrent
- Tillverkare: October Afternoon och Sassa Fras Lass


Mitt bästa scraptips: Att ha roligt och använda sig av blandade dekorationer. Det är viktigt att inte fastna i gamla mönster utan att hela tiden prova nya saker.
Beskriv din stil med 3 ord: Stilren, sparsamt med dekorationer, journaling

Alltid: Journaling, dold eller synlig

Aldrig: Klistermärken

Som DT-medlem vill jag: Inspirera och kunna komplettera mina DT-kollegor på ett bra sätt. Jag vill även ha roligt och kunna hjälpa till i butiken under inspirationskvällar och få komma med förslag till nya produkter.

Det bästa med Pysselpassion: Närheten, det underbara utbudet med så mycket härliga papper och dekorationer samt de återkommande inspirationskvällarna som alltid är lika bra!

Övrigt: Att skapa är att leva!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar