fredag 30 januari 2009

Inspiration från Carina

Ja, då är det snart slut på januari och dags att visa upp det sista i raden av Carinas supersnygga alster hon skapat åt Pysselpassion..

Sist ut är en helmysig layout om en liten busunge.

Några ord från Carina : Layouten handlar om min lilla dotter, som alltid varit världens lugnaste barn, men har helt plötsligt blivit ett litet galet monster, full av attityd=) Dold journaling bakom fotot)






För att få in lite "bling" på layouten så har jag klätt en chipboard pil, med bling stenar





För att få lite mer "liv" i mina layouter så brukar jag "knöggla" till vissa papper och detaljer. Blir lite mer 3-d.



Texten för datum fanns redan skriven på pappret, så jag utnyttjade det, och ramade in texten med en bookplate, som en liten extra dekoration upptill på layouten.

*******

TACK snälla Carina för allt fint du skapat. Du är en sann inspiration. Tack !

**
Precis som Linda skrev i inlägget nedanför så .. stämpelsläpp imorgon.. En massa nya underbara stämplar! Missa inte !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar