tisdag 27 januari 2009

DT - presentation - Monka



Alias/nick + namn: Monica " Monka"

Blogg: monkas.blogg.se

När jag inte pysslar så: Umgås med vänner & Familj

Började scrappa när och hur: Ca 3 års sen. Genom att jag och en kompis skulle följa med hennes mamma på syjunta. Där träffade vi en som hade med sig ett scrappat album. Vi blev intresserade och anmälde oss till en kurs som den här tjejen skulle hålla.
På den vägen är det, och jag tyckte att det var så kul och gör fortfarande!

Favorit -
- Färg: Ingen direkt, men går man igenom mina album så finns det mycket i grönt
- Dekoration: Brukar bli blommor och band på nästan alla lo:s...=)

Beskriv din stil med 3 ord: Varierande, 1 foto, försöker alltid fokusera på fotot
Alltid: chestnut chalk!!

Aldrig:Finns inget som heter...=)

Som DT-medlem vill jag: Inspirera andra och utveckla mig själv med nya material.
Det bästa med Pysselpassion: En butik där man alltid går från nöjd! Trevlig och hjälpsam personal. Hittar alltid någonting nytt och intressant att pyssla loss med.

Övrigt: Innan jag hittade den här hobbyn så kände jag att det var "något" som fattades, pyssla med mycket annat, men inget som jag verligen fastnade för att hålla på med en längre tid. Med scrappingen kan jag sitta timme efter timme, utan att tröttna.
Jag har träffat massor med nya trevliga människor som man har mycket gemensamt med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar