måndag 19 januari 2009

DT - presentation - Anna



Alias/nick + namn: Alias/nick har jag inte..... Men mitt namn är Anna Larsson.

Blogg: www.robinnathalie.blogspot.com

När jag inte pysslar så: Jobbar jag som mäklarsekreterare eller så umgås jag med familj och vänner, styr hemma (älskar inredning) och snart kommer jag även att plugga....

Började scrappa när och hur: Började scrappa i december 2005. Fick nys om denna hobby genom min dåvarande arbetskamrat (DT-)Monica som tog med mig till en "mara" i Östra Husby, och på den vägen är det....

Favorit -
- Färg:
Oj, vad svårt.... Lila och rosa är lite av favoriterna just nu.... och gult....
- Dekoration: Band

Mitt bästa scraptips:
Våga använda mycket färg.

Beskriv din stil med 3 ord: Färggrann, enkel, ___________

Alltid: Streck i kanterna

Aldrig: Chalkade kanter

Som DT-medlem vill jag: Inspirera

Det bästa med Pysselpassion: Allt!!! Trevlig personal, stort utbud, mycket nyheter, fina stämplar, all inspiration.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar