torsdag 15 januari 2009

DT - presentation - Malin



A
lias/nick + namn: Malin Masimov/Epona

Blogg:
http://epona.blogg.se

När jag inte pysslar så:
ägnar jag mig åt familjen bestående av sambo, dottern Freja 13 månader och hunden Milton. Jag gillar att hålla på med inredning och att läsa. Freja ska nu skolas in på dagis och jag ska söka jobb.

Började scrappa när och hur: Det började med att min mamma hade sett en artikel om scrapbooking i tidningen Amelia och hon rev ut den och skickade den till mig eftersom hon trodde att det skulle passa mig. Sedan hände inte så mycket förrän jag började söka på scrapbooking på nätet ett par år senare och hittade då några yahoo-listor som jag blev medlem i. Träffade då Elle som bodde i Norrköping och vi scrappade ihop. På den vägen är det. Mars 2004 började jag scrappa på allvar.

Mitt bästa scraptips:
Go with the flow! Mina bästa layouter gör jag när jag inte är pressad och stressad utan bara låter mig göra på måfå. Det finns inga rätt eller fel, även om scrapbookingvärlden idag är ganska så slätstruken och likartad, så behöver det inte vara så!

Beskriv din stil med 3 ord: enkel, färgmatchad, foto-i-fokus

Alltid:
chalk, chalk, chalk!

Aldrig:
Jag säger aldrig några aldrig. Jag ska en gång att jag aldrig skulle använda knappar men det gör jag nu - ganska mycket till och med. Så aldrig några aldrig då :)

Som DT-medlem vill jag:
Inspirera och inspireras! Det är kul och utmanande med material som man inte valt själv och att få testa, utvecklas och lära av varandra.

Det bästa med Pysselpassion:
Att det är en så inspirerande butik som man alltid känner sig glad och förväntansfull när man går in i!

Övrigt:
Jag är så glad att jag har den här hobbyn! Det är fantastiskt med allt härligt material men också med alla människor man träffar. Har fått så många fina vänner genom hobbyn som jag aldrig hade träffat annars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar