söndag 1 februari 2009

Kärlek i form av ett album

Dagens datum är söndagen den 1 februari, vilket innebär att nedräkningen till Alla Hjärtans Dag den 14 februari just har börjat, åtminstone för min del. Kärlek är en stor del av mitt liv, och jag har fått chansen att spendera flera år av mitt liv tillsammans med min sambo, som är en fantastisk människa. Han har gjort så mycket för mig och jag är lycklig över att få dela mitt liv med honom. Med kärlekens dag runt hörnet har jag knåpat ihop ett minialbum till hans ära, om oss. Det kändes så självklart, och när jag fick senaste DT-paketet i handen så kunde jag helt enkelt inte hålla mig borta. Det var fantastiska papper från Basic Grey i kärlekens färger, albumblad som var utstansade med hjälp av Accutz maskinen, och bling, blommor, band tillsammans med härliga bokstäver! Jag blev frälst och satte genast igång, och nu vill jag dela resultatet med er, både helhet och detaljer. Kanske kan ni bli inspirerade att göra någonting liknande till er älskade? Eller till någon familjemedlem som betyder mycket?

För mig är det viktigt att visa kärlek, låta andra ta del av den, och vara öppen. Jag är en öppen människa, jag gömmer inte mina känslor för de runt omkring mig som jag vet vill mig väl. Kärlek är, enligt mig, till för att dela med sig av :)

Min stil är väldigt enkel, sparsmakad, inte överfylld av dekorationer. Jag tycker att dekorationer är supersnyggt när man kan göra det, men jag lyckas bäst när jag håller saker och ting enkelt och stilrent, så även i detta fall. Här har jag låtit text, titlar, papper och foton tala för sig själva. Här visar jag min kärlek, och hoppas att ni kan inspireras att göra detsamma :) Jag har som sagt använt mig av utstansade Accutz mallar för att bilda albumbladen (det kan du också göra, eftersom du kan köpa "stansningar" i affären). Allt är ihopbundet med hjälp av en Bind It All.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar