onsdag 25 februari 2009

Min tur!

Så var det dags för mig att blogga.

Här kommer 2 stycken LO's i brunt och oranget. Kanske inte de färger jag använder mig mest av när jag scrappar, men det är alltid kul med lite nya utmaningar. För utmaningar är nått jag gillar.....

Här har vi en LO på mina små barn och deras storasyster.Titel.... Gillar när bokstäverna sitter lite på varandra. Dymo är inte heller fel.... enligt min mening.... Lite brunt papper som jag vikt.....

Här har vi LO nummer två. Den är på min pojke när han bara är en dag gammal. Tyvärr blev inte fotot så bra utskrivet, men det får gå... Även här lite vikt papper, och dymo....


Allt material finns på PysselPassion.

Nästa gång tänkte jag visa några kort som jag gjort med PysselPassions underbara stämplar....

På återseende!

// Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar