söndag 29 mars 2009

Nytt från Paperloft

Ni som har sett mina layouter förut vet att jag älskar färg. Klara, starka, MÅNGA färger gillar jag.. så jag fick en ordentlig utmaning när Josephine gav mig ett DT-kitt med de nya pappren från Paperloft. Just de papper jag fick vara bara grå och brunaktiga.

Döm om min förvåning när jag märkte att de var så härlig att arbeta med, de liksom scrappade sig själva. Det var inte alls särskilt svårt. Jättehärliga papper och jag blev riktigt nöjd med resultatet.

Min passion just nu är .. rulla papper och det kan ni så på båda mina layouter denna gång.

Först ut.. Villebus - Vår stjärna



Sen kommer faktiskt jag, ettårsfotograferingen resultarade i detta foto, 1981.



MAterialet hittar ni som vanligt hos Pysselpassion. hittar du det inte i webshopen så mailar du butiken på pysselpassion [snabel a] telia.com

och Glöm inte vara med i Lindas roliga skisstävling. Ni har fortfarande någon dag på er. Lycka till och tack för titten.

1 kommentar: