tisdag 24 mars 2009

Utsmyckad...

Så var det dags igen.....
Tänkte jag skulle börja med en LO på min lilla dotter Nathalie.
Brorsan Robin brukade pärla väldigt mycket förut när han var på dagis. Hände ofta att han kom hem med halsband i alla möjliga färger. Då pratar vi inte bara om ett halsband, utan det var minst tre varje gång. Det har resulterat i att vi har en hel hög med halsband här hemma till Nathalies stora förtjusning. Hon ska ha ALLA på en gång....
Pappersrullar..... Har inte gjort sådana förut, men jag kommer definitivt att göra det igen. Tyckte det blev väldigt effektfullt...
Titel.... Självklart använda jag mitt älskade "Studio"...

Alla papper finns att köpa på Pyssel Passion. Tänkte jag skulle skriva vad de heter, men jag hade visst tagit bort den raden på papret såg jag nu. Aj, aj, aj, att jag aldrig lär mig.....

Nu ska jag promenera iväg till mitt jobb.

På återseende!

/ DT-Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar