måndag 4 maj 2009

Somrigt och fullt med stjärnor

Jag har en lillebror som är otroligt talangfull när det gäller att rita, och han får ofta höra av sina klasskamrater att han är bäst i klassen. För att vara endast sju år gammal är han otroligt duktig och jag tror verkligen han har chans att bli riktigt grym på det en dag. Så när jag fick Hero Arts clearstamps med stjärnor på så visste jag exakt vad jag skulle göra! Titeln har jag skrivit med hjälp av en av stjärnorna och låtit den representera ett ord i titeln. I övrigt har jag stämplat stjärnor i färgerna som finns att finna på pappret, det vill säga brunt, turkost och grönt, och sen klippt ut dessa och blandat med blommor, floss och knappar.

På layouten finns även band och punchinella. Allt utom banden och flossen finns att köpa hos PysselPassion.

Visst är det roligt när man får ett kit och layouten bara gör sig själv och idéer dyker upp från ingenstans? Jag gillar den känslan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar