lördag 30 maj 2009

You make me...

Dags för ett nytt inlägg och denna gång ett kort. Har gjort det i starka glada fäger som jag tycker passar så här när våren närmar sig.


Här har jag använt en cleartstamp från October Afternoon som kommer från samma ark som den jag använde till bokmärkena nedan. You make me... och sedan får man själv kryssa i lämpligt alternativ, jättekul stämpel tycker jag! Motivstämpeln kommer från Penny black och den har jag färglagt med promarkers och sedan skuggat med mcp-teknik. Ballongen har jag haft 3d-lack på. Jag har jobbat med flera lager med papper och runt motivet har jag gjort hål och sedan trätt floss igenom. Papperen kommer från SEI och American Crafts.

Allt material till detta plus blomman finns hos Pysselpassion. Finns det inte i e-shopen kan du höra av dig till butiken. Bladen, brad och swirlen är eget material.

Imorgon ska bidragen till månadstävligen lämnas in, sista chansen nu....

Hoppas ni får en riktigt trevlig helg i försommarvärmen!

/Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar