lördag 29 november 2008

Nu är det över

ja, deadline var ju för över ett dygn sedan...

Som vissa läst och tolkat så ja, det är helt okej att blogga.. blogga på.
Jag försöker lägga upp inspirationssliden imorgonkväll..

Jag har jobbat hårt med administrationen av fotona på alla era alster så att vi i juryn kan rösta på ett bra sätt. Det kommer att bli MYCKET svårt och MYCKET jämt.. Jag har inte hunnit bekräfta allas finalbidrag tyvärr men det kommer så snart jag hinner.

(Jaktis, Lilie, Petra K, Andrea, Lotta H, Lotta R, Cessan, Jessica B W; Ingrid, Camilla K, Anna B, Marit och Caroline R era bidrag kom fram ordentligt!)

3/12 kommer vinnaren att presenteras här i bloggen! tjoho! Pirrigt!

Har du vägarna förbi Norrköping så finns det gott om erbjudanden i den fysiska butiken nu till första advent! Passa på!

Kram
Pysselpassion via Mahlin

4 kommentarer:

  1. Ahh..visste ju inte om det var andra publicerings regler nu i Final vändan..men nu har jag lagt upp mitt i bloggen för skådning iaf =)

    SvaraRadera
  2. Lite långt till Norrköping.. men jag hoppas ni alla har en mysig advent! Det har varit inspirerande och roliga utmaningar i denna tävling! Har gjort saker jag aldrig skulle gjort annars!Nu har även jag lagt upp finalbidragen i min blogg!
    Tack alla för ideér och inspiration!
    Biggan

    SvaraRadera
  3. Kanon var lite nervös där för det var herrn i huset som fixade det. Blev dock bara en bild på varje bidrag sa han men men det är sånt man får ta när man inte kan/hinner själv.

    SvaraRadera
  4. skulle det komma någon inspirationsslide.... * är INTE alls nyfiken * =)

    SvaraRadera