torsdag 9 oktober 2008

Bind It All

Tänkte jag skulle göra mitt första inlägg här på PysselPassions blogg. Det får handla om min nya favorit-favorit, nämligen maskinen Bind it All.
Man kan ju göra hur mycket som helst med den.
Mitt första projekt var en bok till en vän som snart ska bli mamma.
Resultatet:








Eftersom jag inte vet om det blir en liten kille eller tjej så försökte jag scrappa i färger som passar till båda. Inte så lätt, men definitivt en utmaning och sånt är ju spännande.


Vad tycker ni?

/ Anna

7 kommentarer:

  1. Vilken underbar fin bok du gjort!

    SvaraRadera
  2. WOW, helt fantastiskt fin!!

    SvaraRadera
  3. Den va verkligen jättefin. En bra ge bort presenteller att ha själv.

    SvaraRadera
  4. jättefin,,,det gav mig inspiration! tack! / Johanna
    (www.jojoroos.blogg.se)

    SvaraRadera
  5. Tjo...finfin bok =)
    Vart kan man få tag i sånadär spiraler du har använt??
    ha det bra!

    //Linda

    SvaraRadera