fredag 17 oktober 2008

RAK och bonus..

Vet ni vad.. Jag kan inte låta bli.. Ni har varit så himla Duktiga allihopa och jag är så glad för allt fint ni skapar och alla fina ord.., så, jag tänker göra en liten utlottning. Det blir en liten RAK, ihopplockad från det superröriga pysselrummet .. hihi.. Jag kan tyvärr inte erbjuda en massa mer poäng men.. en liten scrapsak kan jag erbjuda istället..

Jag har återigen använt mig av random.org för att dra en lott. Denna gång utifrån den ordning era mail ligger i vår inbox..

Lotten föll på:

Kicki Månsson

Maila din adress till mig, mahlin så ska jag lägga brevet på lådan pronto.. min mail är mahlin.andersson snabela gmail.com. Ta bort mellanrum och byt snabela mot ett riktigt så har du min mailadress =)

Grattis!

....

Sen stog det nåt om bonus va?
ja.. Nu finns det möjligheter att tjäna lite poäng.. uppdraget är "värva en vän".. Ja, värva en scrap/kortvän att haka på vår tävling. _Hur går det till. Ja, först och främst så hoppas vi att detta sköts snyggt, inget hetsvärvande på forum eller så utan, tipsa kompisar att vara med i Idol de också..

Du får 5 poäng när de anger ditt namn i mailet där de skickar in sitt bidrag.
Din vän som du värvat, hon (eller han) får 30 poäng av oss om när hon lämnar in ett bidrag för vecka 3 också. VI vill ju såklart att vännen stannar kvar och är med!

Jag känner att jag är lite svamlig idag, så är det något oklart så hojtar ni till, denna helg ska jag inte iväg på bröllop så att jag kommer att kunna svara på frågor snabbare..

nu är det mindre än en timme kvar till musikidol.. 90 talstema är det minsann.. VI får se vad vi kan göra med det imorgon !

Ha en bra kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar